FANDOM

10 кроків

1) Потрібна причина. Сила духу! Кожен хоче бути багатим. Але в дійсності все по іншому. Дорога до успіху здається дуже довгою, з великою кількістю перешкод, які потрібно подолати. Легше просто працювати на гроші.

Причина або ціль - це поєднання "хочу" і "не хочу". Якщо ваші причини не достатньо сильні, тоді вас зламають перешкоди, і ви швидко здастеся.

2) Свобода вибору. Можна дивитися телевізор, а можна слухати лекції, ходити на тренінги. Розширяйте свій кругозір.

3) Вибирайте друзів обережно. Пам'ятайте про силу справжньої дружби, духовну близькість. Неважливо скільки грошей мають ваші друзі. Навчитися корисного можна і в багатих, і в бідних. В багатих ви можете почерпнути формули, звички які принесуть вам гроші. У бідних ви дізнаєтесь що робити не слід. Слухати потрібно кожного. Мудрі інвестори отримують прибутки під час спаду, і під час підйому ринку. Дуже важливо володіти інформацією. Гроші робляться на інформації. Чим швидше ви дізнаєтеся те, що вам потрібно, тим більші будуть ваші шанси отримати вигоду. Ось навіщо потрібні друзі! В цьому проявляється фінансова розумність.

4. Швидко навчайтеся новим формулам отримання прибутку. Постійно вдосконалюйтесь.

5. Спочатку заплатіть собі! Самодисципліна напевне найважливіша якість. Не потрібно залазити в борги. Але коли ви спочатку вкладаєте гроші в свій актив і вам трішки не вистачає заплатити іншим - це мотивує.

6. Платіть своїм експертам добре. Чим більше вони заробляють тим більше заробляєте ви.

7. Будьте "індійським дарувальником". Намагайтеся окрім просто покупки отримувати щось безкоштовно. Наприклад, можна купити акції зачекати доки вони виростуть в ціні поступово повернути початковий вклад, а решта буде уже безкоштовна.

8. Актив приносить предмети розкоші. Вкладайте в актив і отримаєте все що потрібно.

9. Необхідність в героях: сила міфу. Шукайте для себе приклад серед відомих людей. Дізнайтеся в себе про нього, його думки щодо ринку. І ви будете діяти так само як він.

10. Віддавайте, і вам повернеться: сила того хто дає. Потрібно давати безкорисно. Світ це дзеркало. Спочатку дай потім отримай.

Випадкова вікі