FANDOM

Процедуру реєстрації визначено Законом № 755. Реєстрація ФОП здійснюється за їхнім місцезнаходженням. При цьому крім держреєстраторів надавати зазначені адміністративні послуги з 01.01.2016 р. можуть також органи місцевого самоврядування, місцеві держадміністрації та нотаріуси. Органи місцевого самоврядування отримують повноваження з держреєстрації, якщо відповідна місцева рада ухвалить таке рішення.

Для реєстрації громадянин може звернутися до суб'єкта держреєстрації (держреєстратора, до органу місцевого самоврядування, місцевої держадміністрації) або до нотаріуса особисто або через уповноважену ним особу, а може надіслати потрібні документи поштою з описом вкладення або електронною поштою з описом, що містить відомості про надіслані документи в електронній формі.

Для реєстрації в електронному вигляді потрібно зайти на Реєстраційний портал і дотримуватися наведених там інструкцій.

У разі подання документів особисто громадянин зобов'язаний пред'явити паспорт. Якщо документи подає уповноважена особа, вона пред'являє свій паспорт та довіреність, оформлену в нотаріуса із зазначенням повноважень. У разі ж надсилання документів поштою треба нотаріально засвідчити підпис фізичної особи на реєстраційній картці.

Підприємницька діяльність в Україні

Які документи потрібні для держреєстрації?

У яких випадках можуть відмовити в держреєстрації?

Які терміни держреєстрації?

Як стати платником податків?

Випадкова вікі