FANDOM

Згідно зі ст. 18 Закону № 755 для державної реєстрації фізособи підприємцем подається заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем. Фізособа може одночасно із заявою про держреєстрацію подати заяву про обрання спрощеної системи оподаткування. До того ж вона має право обрати тільки 1, 2-у або 3-ю групи за ставкою 4% без ПДВ.

Фізична особа, яка планує одразу працювати на загальній системі оподаткування та сплачувати ПДВ, може одночасно із заявою про держреєстрацію подати реєстраційну заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ за затвердженою формою.

Право на провадження підприємницької діяльності має фізична особа, яка досягла 18 років. Якщо зареєструватися підприємцем хоче громадянин, якому менше ніж 18, але який досяг 16 років, то додатково потрібно подати нотаріально засвідчену згоду батьків (усиновителів) чи піклувальників або органу опіки та піклування. Таким чином, для розширення можливостей сімейного бізнесу зареєструвати підприємцем можна й неповнолітнього.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або свідоцтво на постійне чи тимчасове проживання.

Документи мають бути викладені українською мовою (ст. 15 Закону № 755).

Забороняється вимагати інші документи, не передбачені ст. 18 Закону № 755.

Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день надходження документів видається заявникові з відміткою про дату отримання документів.

Періодично законодавець вносить зміни до умов реєстрації підприємців.

Випадкова вікі